neděle 6. dubna 2014

Po deváté

Začínám být už veterán tohodle závodu :)

Opravdu je to už po deváté, co jsem se v Praze na trať půlmaratonu vydal.
Mimoto, že jsem si zhoršil zase čas (lehce pod dvě hodiny - uf), tak to byl takový standard.
Prostě začátek sezony, od které nic neočekávám.

Vůbec každý rok nějak tak přemýšlím, že bych tuhle srandu na jaře vynechal. Rekordy už nedávám, dvacku si můžu zaběhnout někde tady a sám (a kousek v Německu se mimo to běží také pár půlmaratonských pouťáků v dubnu). A tlačit se někde po Praze s tisíci běžci na startu? Taková dálka do Prahy..
No důvodů je spousta, proč do Prahy nejet.

Ale zase když jsem to včera viděl a zažil! Ta elektrizující atmosféra, tolik lidí "nakažených" během, perfektní organizace. Těch diváků a povzbuzujících lidí, co se přišlo podívat! A navíc báječná hospoda po doběhu s bývalými spolužáky a steak jako odměna pro rozbolavělé tělo!

Už teď je mi jasné, že příští rok zase nebudu chybět. Vždyť to bude po desáté!

10 komentářů:

  1. Vidis, ja poprve po 5 letech nebezel.. Z mnoha duvodu.. predevsim nemoc syna.. ale otevrelo to ve mne premysleni vagon.. a nevim, jestli sam o sobe jeste 1/2M pobezim..:)
    Ale je super, ze sis to uzil a urcite je dobre mit nejake pevne body! Tak at nam to beha!! 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle já přemýšlím každý rok :)
    Nakonec to zatím účast vždy vyhrála..
    Zrušil jsem ale květnový maraton, takže něco za něco. Maraton až na Baroko.

    Jinak ty si ty 1/2M skládáš dohromady a užíváš na ultra.
    K tomu nemoc v rodině, takže neúčast chápu.

    OdpovědětVymazat
  3. I já takhle přemyšlím a už dva roky 1/2 M v Praze neběhám..Raději jsem běžela v Plasích "Gympl na cestách", 25 km a objevila místa, kde jsem nikdy nebyla :-)

    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jóóó Plasy, tam to zase na podzim schytám :)
    Musím na to pořádně natrénovat.

    Jinak já ještě tu 10. účast příští rok nějak doklepu a pak už asi ne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasný, nechávat to nezaokrouhlený na devítce by bylo divný, ta desítka tam musí ještě padnout :-)
      Marcela

      Vymazat
    2. Přesně :)
      Doufám, že na podzim půjdeš celej..

      Vymazat
    3. Hmm, nevím, nevím...než bych doběhla, byli by všichni pryč :-)
      Marcela

      Vymazat
  5. 12HonzaDe: Vždyť jste ve výsledkové listině? Nebo jsou ještě jiní JH za iThinkBeer? ;)

    OdpovědětVymazat