neděle 31. ledna 2010

Dnes půlmaraton, ale bolelo to...

21 km, čas 2:26.

Zíral jsem na ten čas po doběhu celkem dlouho a snažil se najít důvod, proč jsem zaběhl svou nepomalejší půlku v životě.

Vlastně důvodů bylo mnoho: 10 cm nového sněhu, 3 týdny jsem neběhal, 2 km závěrečného velmi lehkého joggingu, 3 přestávky pro občerstvení, 3 přestávky kvůli psům (z toho jeden nedobrovolný půlminutový fartlek; jeden pes byl obzvláště štěkající a neústupný :-)
Vlastně bych měl být spokojený; sice slabý čas na půlmaraton, ale klady nakonec převažují: půlku jsem uběhl, vydržel jsem běžet slušných 2:27, do 15. km celkem pohodový běh, povedlo se vybrat oblečení (dvě vrstvy s dlouhým rukávem plus bunda) nádherná zasněžená krajinka, žádný vítr, nepokousal mě pes..

Prostě pohoda, od 3. jsem se nějak srovnal s pomalým tempem a hlubokým sněhem a při pohodovém výklusu čekal, kdy ucejtím nohy. To se stalo na 15. km, celkem očekávaně jsem ještě 4 km doběhl a pak plánovaně přešel do pomalého joggingu.
Vyčerpaný jsem byl, ale spokojenost převažuje.


Na závěr krásné video ze "sedmdesátek". Toho chlapa je škoda, uměl i takovýhle škvár.
Ale co s tím provedl, to je opravdu podařené. Obdivuju tu neotřelou choreografii, beze srandy.. Nebo byl Jirka ten den nafrčenej a měl text napsaný na zemi? :-)

2 komentáře:

  1. Ty jsi ten člověk v elasťákách, kterého jsem potkal dnes cestou od Klingen někde u Dolní Dobroše, nebo ta osoba která tady lítá po okolí v reflexní vestě do auta? Jen pro orientaci, ať vím kdo kam patří... :D

    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za optání. Ale nejsem asi ani jeden z nich.

    Ale toho v reflexní vestě vídám taky, to je šílenec, kterého obdivuju :-)

    OdpovědětVymazat