pondělí 20. prosince 2010

Jak jsem kupoval..

Vím, že to nemusí někoho zajímat, ale přeci.
Minule jsem se tady přiznal k neuváženému nákupu na eBay, kde jsem utratil 46 dolarů za hodinky. Bohužel přišly jen krámy, které nemají cenu ani 20 korun. Reklamoval jsem na Paypalu, ale nějak se Paypal zdráhá ztrátu uhradit.

Nejdříve mě žádali, abych věc poslal zpět prodejci, adresa však byla hodně nečitelná a nepravděpodobná.. Tak jsem na Paypal zavolal (jiná komunikace nepřichází v úvahu), že se mi adresa nezdá a oni to uznali. Už jsem se těšil, že bych mohl svojí "bitvu" vyhrát. Ale celé to trvalo od telefonátu 12 dní a pak mi napsali, že musím doložit nějaké hlášení z policie, tedy přesně řečeno "police report with your local law enforcement agency"..
Nevíte náhodou někdo, co by to přesně mělo být? Máte někdo zkušenost s podobnou reklamací na eBay....?

Já to nevzdám :-)

4 komentáře:

  1. Promiň mi to, ale ty jsi vlastní hamižností a hloupostí nezaplatil dost, tj. 46 dollarů? Nechal bych to být a napříště zapojil při nakupování obsah vlastní hlavy :)
    Rudla

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, je to tak.
    Teď jde o to, jestli lze peníze dostat zpátky a jakým způsobem, když eBay u tohoto prodeje garantoval eBay Buyer Protection

    OdpovědětVymazat
  3. Proč hned hamižnost a hloupost? Kolik z nás na netu nakupuje? Já prakticky neustále (taky čekám, kdy na to dodejdu). Spíš bych řekla, že jde o princip, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak.. Docela mě baví hledat co nejlevnější věci. Že na to člověk někdy dojede je jasný.
    Já to věděl hned po zaplacení. Teď chci vědět do příště, jak přesně funguje proklamovaná záruka eBaye... A zjišťuju fakt zajímavé věci :-)

    OdpovědětVymazat