neděle 14. března 2010

Týdenní přehled

Tak jsem si včera zaběhl rychlejších 15 km (čas 1:18, 5:12 min/km), doplnil jsem to ještě 5-ti kilometrovým výklusem. Celkem 1:51 na 20 km.
Chtěl jsem si otestovat, jak na tom jsem rychlostně před pražským půlmaratonem, který je už za 14 dní.
S testem jsem moc spokojený. Vypadáto, že bych si mohl zaběhnout svůj pražskej osobák. Prozatím je to 1:55. Samozřejmě bude záležet na počasí (vítr a déšt by byl na prd) a hlavně na tom, jestli budu zdravej.



Každopádně ať to za 14 dní dopadne jakkoli, mým hlavním cílem letos se stal pražský maraton v květnu a všechno podnikám proto, abych se na něj co nejlépe připravil.
Proto i příští víkend zkusím delší výběh nad 30 km; sice to nebude dobré pro půlmaraton a může mě to o týden později pěkně v Praze utavit, ale pro maraton za 2 měsíce je to asi nutné.

Ať má každej, kdo čte tyhle řádky, podobně triviální problémy jako já a nemusí řešit nic složitějšího...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2 komentáře:

  1. Běháš celou zimu, déšť a vítr Tě přeci nerozhází :o)

    OdpovědětVymazat
  2. No na zimu jsem v zimě připravenej :-)
    Ale vítr a k tomu déšť je pro běžce hrob; zvláště dohromady a zvláště pro mě.. Necháme se překvapit, jak na půlPIMu bude. Kdyby bylo jako dneska, bylo by to supr

    OdpovědětVymazat