středa 24. března 2010

Vzhůru do Prahy

V úterý jsem si dal lehký výběh na 6 km, z toho 3 km jsem zkusil tempo pro půlmaraton. Musím říct, že mi to moc nevyšlo a asi jsem to přepálil (nebo možná únava z víkendového výběhu?).
Každopádně takovýmhle tempem to celý závod nevydržím. Takže trochu jsem si pro sebe poupravil svůj cílový čas a v případě, že to nepůjde jako včera, poběžím na čas lehce pod dvě hodiny. Ale třeba se to ještě spraví...
Ve čtvrtek si vyjogguju maximálně 5 km, v pátek klid a v sobotu jdeme na to :-)

Moc se na závod těším, protože je paráda si zaběhat po Praze, a to i kdyby mělo pršet, jak přepovídají.
Přeju všem, ať to vyjde minimálně tak, jak si to představují.

Snad na nás bude Praha vlídná, a Pražáci taky...

3 komentáře:

  1. Praha i Pražáci určitě vlídní budou, my to ani jinak neumíme :D V sobotu držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dejte vědět jak to dopadlo. Já mám letos smůlu, protože jsem byl celý únor ve vleku nějaké virózy a zřejmě si tak zaběhnu až červnový půlmaraton v Marktredwitz. TAkže zatím provizorně koružím na střídačku po Kynšperku a Bruselu a snažím se to nějak pomalu dohnat...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to dopadlo dobře. Čas 1:41, osobní rekord, takže spokojenost.
    V červnu se běží něco v Markovičkách? Tak na to se podívám a jestli budu zdravej, určitě tam poběžím.
    Ať se daří

    OdpovědětVymazat