sobota 20. února 2010

Aby ti nešlehlo!

Tak tohle jsem uslyšel od spolužáka ze základní školy, když mě viděl supět do kopce na nějakém 12 km. Coural si to se třemi psy a s paninkou proti mě (vlčák na volno!).
Já jsem ho pozdravil, paní taky a pak mi říká že jsem "blázen" a v zápětí slyším "Aby ti nešlehlo!". Odpověděl jsem něco v tom smyslu, že uvidíme.
Ostatně neznělo to od něj nějak zle.

Po pravdě jsem ale nevěděl, co na to říct. Ani jak to myslel.
Uvědomuju si sice, že jsem už ve věku, kdy mi může vypovědět "herzna". Ale to se může stát i jemu, ne? :-) Je v mém věku taky..
Že běhám po vesnicích jak "blázen", to už snad dneska není úplně nenormální. A časem se to snad bude měnit k lepšímu, že na běžce se nebude koukat jak na exoty.

No každopádně jsem se nad tím mohl zamýšlet dalších 14 km, i když mi to na tak dlouho nevystačilo.

Takže rekapitulace: dnes 26 km, z toho 1,5 km velmi lehký jogging. Celkem čas 2:50
Už v osm ráno jsem byl na cestě. Celý okruh na (zpočátku) zmrzlém sněhu, postupně tající. Někdy jsem se propadal. Jinak žádná krize nepřišla, pohodový výběh. I když nohy teď samozřejmě trochu "pracujou" :-)

Včera jsem se dočetl, že není dobré stupňovat v tréninku každý týden uběhnutou vzdálenost.
Psali, že je dobré zařadit "odpočinkový" týden, kdy se organismus může zotavit.
Takže to zkusím nějak rozpočítat, aby mi ten odpočinkový týden vyšel na půlmaraton v Praze 27.3. V závislosti na tom pak zařadím takový "lehčí" týden každých 14 dní..
V takovém týdnu pak při delším výběhu dám maximálně 20 km v kuse, abych se neutavil a mohl regenerovat.
Přece jen, nejsem už nejmladší.
A nakonec, třeba má pravdu:
"Aby mi nešlehlo!"
;-)

Na závěr krátké motivační video..

Žádné komentáře:

Okomentovat