úterý 9. února 2010

Včera 7 km a jak dál..

Venku mrzne jak blázen, vyběhl jsem včera oblečený stejně jako předevčírem, ale ouha: nestačilo to a bylo mi docela zima. Překvapilo mě, že stačí o 4 stupně méně a je to tak znát. Pro příště už budu vědět, že při -6 stupňů už krátké triko, dlouhé triko a bunda nestačí. Příště vezmu 2 dlouhá trika. Jinak výklus Ok a splnil to, co jsem potřeboval: "vyklepat" únavu z nohou po nedělních 23 km...

Jinak tenhle blog je o mé přípravě na maraton. Jak jsem už psal, chtěl bych se postavit na start Prague International Marathon v květnu v Praze. Poprvé v životě.

Je ještě spousta času, ale chtěl bych se připravit co nejlépe to půjde s ohledem na počasí, zdraví a chuť běhat :-)
Každý týden bych chtěl vyběhnout alespoň 4x (i když se mi to minulý týden nepovedlo). Vždy o víkendu chci přidat jeden delší výběh přes dvacet km. Ten bych chtěl někdy na přelomu března a dubna protáhnout až na vzdálenost 33 km.
Běhů přes třicet km bych chtěl absolvovat celkem 4 až 5. Ostatně takhle je napsána většina tréninkových plánů pro zvládnutí maratonu. Cílový plánovaný čas 4:20 není pro mě úplně důležitý; hlavně chci doběhnout, případně i dojít :-)
Ale vím, že stačí málo a všechno může být jinak. Stačí nachlazení, jiné zranění nebo něco jiného. V tom případě bych chtěl běžet později někde jinde, třeba někde poblíž v Německu, kde se snad v květnu nebo v červnu nějaký maraton poběží.. Ale nepředbíhejme.

Hlavní můj cíl je tedy letos PIM v květnu. Dál chci ještě běžet půlmaraton v Praze na konci března. Dá-li bůh, tak se snad pokusím zlepšit své maximum, ale bude to těžké v plné přípravě a s tolika lidmi a na upravené trati. Kvůli radním Prahy 1 byla totiž změněná trať. Běží se podél Vltavy a jestli bude vítr, tak to bude moc moc blbý :-)
Ale zase zaběhnout si Pavlem Nedvědem, to není špatné. co?

Potom se mi na podzim ještě moc líbilo na Baroko Maraton, kde jsem si zaběhl cross půlmaraton v krásné přírodě. Takže v září se tam určitě podívám.

Jinak to nechávám otevřené. Hlavně ať mi slouží zdraví, i to duševní.
Přece jen, běh je o pohodě. A to je i důvod, proč běháme, ne?

A jak nastartoval nejslavnější běžec Ameriky? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat