sobota 27. února 2010

Hokej skončil, běhám dál.. Dnes 28 km

Tak nám naši na olympiádě překvapivě vypadli s Finskem.. Dnes je už jedno, člověk se alespoň vyspí :-)

Po lehkém čvrtečním výklusu jsem dnes v sobotu opět vyrazil na delší výběh. Naplánoval jsem si 28 km a to jsem si beze zbytku splnil. Poslední kilometr z této porce jsem lehce joggoval.

Nemám k tomu co dodat, počasí super (6 stupňů, polojasno). Jen když foukal lehký vítr proti, tak bylo trochu zima. S větrem zase trochu teplo. S tím větrem to bude zajímavé na půlmaratonu v Praze za měsíc. Běží se teď po nové trase, která vede téměř celá po nábřeží. Jestli bude foukat, pak to nic moc nebude. Dneska jsem si na to vzpoměl, když mi to párkrát fouklo.
(Co nesnáším je protivítr, co nesnáším ještě víc je protivítr s deštěm)

Dnes na 22 km se o mě pokoušela křeč do stehna. Mívám s tím problémy při delších trasách. Poctivě se při tom cpu hořčíkem, ale nevím, jestli to pomáhá. Křeč jsem nakonec překonal tím, že jsem zpomalil.
Jinak se mi běželo v klidu, jen čas je mi se zdá nějak pomalý.

Vůbec se mi zdá, že běhám nějak pomaleji. Dnes 28 km za 3:03 hod, to je jestli dobře počítám 6:32 min/km. Což nějak super teda není. Ale v téhle fázi tréninku mi nejde o časy, jde o dobu strávenou během a s tím jsem spokojenej.
Je fakt, že čas by byl rychlejší, kdybych neměl na "svém" okruhu dvacetimetrové stoupání. To je během 28 km 160m stoupání, a to už je dost.
Zítra zkusím bazén, abych trochu "vyplaval" nohy. I když teď, hodinu po doběhu už je to v pohodě :-)

Příští víkend nechci zvyšovat kilometráž na 30 km, jak by se dalo očekávat (poslední víkendy jsem zvyšoval z 24 na 26, a dnes 28 km). Dám si raději odpočinkovější víkend, tak asi 15 km rychleji, abych trochu "natrénoval" rychlost na půlmaraton :-) A pak bych chtěl ještě 5 km joggovat.

A moje oblíbená kapela:

Žádné komentáře:

Okomentovat