středa 24. února 2010

V pondělí a ve středu a hokejové okénko

Dneska se mi vyloženě nechtělo, počasí zatažené, ale bez deště, takové nevlídno.
Ale sníh taje obrovskou rychlostí, silnice byla téměř suchá, 7 stupňů, vidět je už v pohodě do šesti večer. Takže podmínky nakonec ideální.

Po dlouhé době jsem navíc vytáhl silniční měkké boty, a tak jsem si užíval měkký krok jako na polštářích; celou zimu běhám v crossových botech.

Takže:
v pondělí: 7 km v tempu, další 3 km jogging
dnes ve středu: celkem 7 km, v tom 10x 350m intervaly, mezi a zbytek lehký jogging

Uvidím, jak dál v tomle týdnu, záleží na počasí.
Chtěl bych ještě jednou ve čtvrtek nebo v pátek vyběhnout lehce a v sobotu nebo v neděli bych chtěl dát 28 km.
(podle toho, jak se mi bude líbit v pátek v hospodě :-)

Jinak dneska jsme "převálcovali" v prodloužení na olympiádě Lotyšsko.
Vidím to celkem jasně: v noci rozstřílíme chladné Finy, v semifinále rozprášíme na nájezdy bojácné Američany. No a ve finále si pohrajeme s Rusákama nebo Kanadou.
A olympijské zlato bude naše! Co říkáte?

Vždyť puk je kulatý, trochu toho štěstíčka, výborná česká parta a hlavně: dáme do toho to srdíčko :-)

5 komentářů:

  1. Psal jsi, že bys chtěl běžet někde v Německu, tady je odkaz na jeden místní závod. Loni jsem ho běžela, atmosféra úžasná, kombinace přírody a města, moc prima - ne pro mě, já se v loukách málem udusila :o)
    http://www.metropolmarathon.de/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj a díky za tip. Možná to zkusím, červen by měl být OK, je to ode mě 200 km, Norimberk je pěkný město :-) Půlku bych dal určitě.

    Můj problém ale je, že dnes přes květnovou "hradbu" jménem PIM nevidím dopředu :-)
    Asi víš, o čem mluvím. Prostě kdo ví, co bude po plánovaném maratonu.

    Jinak když máš Mnichov tak běžecky často navštěvovaný, chytáš se tam na říjnový půlmaraton?

    Lehký krok :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    i kdyby maraton nevyšel (proč by ale neměl, že?), do června se z toho oklepeš ;o) no a půlku dáš vždycky.
    Mnichov bych ráda, ale záleží na mnoha okolnostech, tedy hlavně na tom, co na podzim běžet a co ne. Určitě bych ráda zase Drážďany - 24.10., Mnichov je 10.10. tak bych to mohla zvládnout. Ty tam pojedeš?
    L.

    OdpovědětVymazat
  4. No já jsem chtěl hlavně jet už loni, dokonce mi propadlo startovné :-/
    (nejel jsem kvůli nachlazení)
    Četl jsem, že je tam hodně dobrá atmosféra, doběh na Olympijskej stadion, prej paráda.
    Kvůli půlce bych tam asi sám nejel. A na maraton si netroufám. Teda troufnu si teď v květnu (jestli do toho zase něco nevleze), ale nemyslím si, že bych maraton byl schopnej běhat vícekrát za rok.

    Ale kdo ví.. Nechám to až jak dopadne PIM.
    Jak říkám, "hradba" je vysoká, za vše rozmazané a nejisté :-)
    A nakonec stačí málo a z plánů nezbyde nic.
    Dáme si vědět po PIM jestli se tam sejdeme, času je ještě dost, ne?

    Tak lehký krok a klidný dech :-)

    OdpovědětVymazat
  5. V tom olympijském areálu jsem běhala celou tu zimní sérii, je to tam krásný.

    Jet někam kvůli zaběhnutí menší vzálenosti mi nějak nevadí, vždyť my jsme s holkama dokonce letěly do Frankfurtu kvůli 5ti km :o)

    OdpovědětVymazat